آژانس تبليغاتي آژانس تبليغاتي .

آژانس تبليغاتي

5 مزيت رتبه تاييد شده الكسا

1- شمارش 100٪ از ترافيك واقعي سايت شما

با نصب كد تاييد بر روي سايت، الكسا به طور مستقيم اندازه گيري و گزارش دهي ترافيك سايت را آغاز مي كند. اين موضوع مي تواند بينش ارزشمندي در مورد عملكرد سايت فراهم آورد. در مقايسه با ساير ابزارهاي آمارگير همچون گوگل آناليتيكس؛ الكسا شما را مطمئن مي‌سازد كه همه ترافيك سايت شمرده شده و محاسبه مي گردد. الكسا اينكار را با مرور ماهانه سايت انجام مي دهيم و اگر سايت كد تاييد را از دست داده باشد به شما هشدار مي دهيد. اين موضوع از اهميت زيادي برخوردار است، زيرا گم شدن كد به معناي اين است كه داده اي در مورد ترافيك سايت جمع آوري نمي‌شود. در نتيجه با اسكن ماهانه سايت، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه همه ترافيك سايت شما در معيارهاي تصديق شده قرار گرفته است.

وضعيت تاييد شده سايت در الكسا

علاوه بر اين، رتبه تصديق شده الكسا تنها ترافيك واقعي را محاسبه مي‌كند. اين موضوع بدين معناست كه الكسا خزندگان وب و ساير مواردي كه مي تواند معيارها را به طور مصنوعي تحت تاثير قرار دهد را فيلتر مي‌كند. تنها زماني ترافيك را محاسبه مي كند كه آدرس سايت شما در نوار آدرس مرورگر ظاهر شود. اينكار تصوير واضح و روشني از معيارهاي صحيح ترافيكي ايجاد مي كند و به كسب و كارها اجازه مي دهد تصميمات بهتري را بر اساس داده هاي واقعي اتخاذ كنند.

شمارش ترافيك واقعي

2- رتبه الكساي دقيق‌تر

بعد از اينكه سايت شما تاييد و تصديق شد، مي توانيد رتبه الكساي سايت خود را به طور مستقيم بر روي معيارهاي تصديق شده قرار دهيد. اينكار باعث مي شود رتبه الكساي دقيق تر و پايدارتري داشته باشيد.

نكته: براي اينكه الكسا بتواند سايت شما را به درستي رتبه بندي كند، جمع آوري داده ها حدود 21 روز طول مي‌كشد.

3- گزارش هاي آناليتيكي بهتر

رتبه تاييد شده الكسا داراي رابط كاربري ساده و آساني است كه به شما اجازه مي‌دهد به سرعت تغييرات معنادار در مورد ترافيك سايت را شناسايي كنيد. داشبورد الكسا آمار سايت شما را دريافت و نمايش مي‌دهد و دوره فعلي را با دوره هاي زماني قبلي به نمايش مي گذارد. در يك نگاه، مي توانيد تغييرات ترافيكي قابل ملاحظه را شناسايي و مانيتور كنيد و چرايي اين اتفاقات را بياموزيد.

آمارگير الكسا

4- عملكرد سايت خود را مانيتور كنيد

اگر گرايش رو به پايين شديدي را در ترافيك سايت خود مشاهده كرديد بايد به دنبال مشكلات اساسي باشيد. آيا اين مشكل به خاطر مسائل موجود در سايت بوده است يا رويدادهاي خارجي؟ معيارهاي تصديق شده الكسا پيگيري هايي را در مورد عملكرد سايت فراهم مي كند و به طور مداوم زمان Uptime سايت را بررسي مي نمايد. الكسا زمان Uptime را كنار نمودار ترافيك نشان مي‌دهد. اينكار به شما كمك مي كند مسائل فني و در دسترس بودن سايت را بررسي كنيد.

آپتايم سايت

5- آمار خود را منتشر كنيد تا درآمد حاصل از تبليغات را افزايش دهيد

نشان دادن آمارهاي ترافيكي و اندازه درست مخاطبان به شما كمك مي‌كند شركاي كاري احتمالي، سرمايه گذاران و تبليغ كنندگان را به سايت خود جذب كنيد. بعد از تاييد سايت، مي‌توانيد رتبه و معيارهاي تصديق شده خود همچون بازديدكنندگان منحصر به فرد و بازديد از صفحات را بر روي صفحه خود در الكسا (public Site Overview page) منتشر كنيد.

رتبه تاييد شده الكسا

البته الكسا گزينه هايي را فراهم كرده است كه در صورت نياز مي توانيد به كمك آن ها آمار و معيارهاي خود را به صورت خصوصي نگه داريد. با اينحال فراهم آوردن داده هاي قابل دسترس براي تاثيرگذاران، مي تواند ديد قابل اعتمادي به عملكرد و سرمايه گذاري هاي احتمالي فراهم آورد.

رتبه تاييد شده الكسا بخشي از اكانت الكسا پرو محسوب مي‌شود. براي استفاده از اين امكان الكسا و امكانات ديگر آن همين امروز اكانت الكساي خود را ايجاد كنيد.

منبع: وبلاگ جي ادز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۱۷:۲۲ توسط:مريم محمدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :